DAG 04 - TIO SANNINGAR OM MIG

1. jag är en väldigt glad person och älskar att skratta
2. jag har abstinens av cola, så när jag blir sugen på cola så måste jag ha det (haha!)
3. jag älskar mjukisbyxor (bokstavligen)
4. när jag bestämt mig för något så ger jag mig inte
5. jag är väldigt mörkrädd faktiskt
6. jag är livrädd för stora hundar och kryp
7. jag älskar alla harry potter filmen, bokstavligt galen i dom
8. jag är väldigt klantig av mig och gör bort mig när jag som minst ska göra det (typiskt, jag vet! haha)
9. jag och min syster är bokstavligen galna i serierna förhäxad
10. jag älskar min familj och mina vänner mer än allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0