Words cud not explain the pain



Orkar egentligen inte blogga just nu, allt går fel, blir fel. Jag orkar inte med det. Varför åkte jag till det där fittiga jävla göteborg för? Då hade det inte varit såhär nu, då hade det varit precis som jag vill. Alltid jag, alltid. Så trött på denna fucking vana, som jämt springer ikapp mig och förstör för mig. Om ändå jenny vore här nu och kramade om mig och sa dom där orden som alltid gör så jävla ont inom mig, men ändå betyder så mycket. Som sagt "orden kan inte beskriva smärtan".. Nu, ska jag kolla film ellr nått, för sova kan jag fan inte hur mycket jag än försöker.. Hoppas ni mår bättre än mig♥ Nu sätter jag punkt här.

Kommentarer
Postat av: jenny

älskling! :( jag saknar dig! <3

vi måste ses snart o prata :/ <3

2010-05-27 @ 08:51:36
URL: http://jennychriistensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0