i'm loving angels instead



Mitt älskade dampbarn, skratteglädjesbarn, och ja allt du är, fyller faktiskt 16 år idag, hela 16 år! snart 40 nu då frida? ;) haha, nej skojar bara! men gumman, det är din dag idag och det ska firas, jag älskar dig mer än jag någonsin kan beskriva med ord, du är guld och diamanter! du är unik, det finns ingen som du, finns ingen som kan få mig att skratta eller torka mina tårar som du gör, jag vill inte leva livet en sekund utan dig och fanny vid min sida! du är något av det bästa som faktiskt hänt mig. alla stunder med dig, alla killar vi knäckt, alla problem vi löst, alla myskvällar du jag å fanny haft, jag ångrar ingenting! du är något av det finaste och bästaste jag har min fina vän! ingenting utan dig♥

& till sist, GRAAAAAAAATTTIIIISSS! det är din dag idag och det ska firas, fyfan va kul vi ska ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0