If i could be like that



Stannade hemma ifrån skolan, det lockade inte direkt med fridrottsdag. Och dels vill jag inte gå till skolan och låtsas att saker och ting är okej som inte är okej. Deppdag idag, ska spendera kvällen med syster framför mysteriet på greveholm tror jag och lite chips, det gör mig nog lite gladare. + att jag vill ha jenny här, så hon kan få hennes leende att skina upp mitt och få mig att skratta, som hon är så bra på! men hon är i motala och kollar på hennes lillebror som kör speedway. Får tvinga mig själv till skolan imorgon antar jag, nu ska jag fortsätta kolla film och allmänt försvinna i deprisson antar jag, så nu sätter jag punkt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0