I know you'll find someone better, that doesn't always make you wanna cry



Sitter på den andra datan, och tänk vad gamla bilder man hittar på den, vilka minnen. Seriöst, egentligen.. vilket liv jag hittils levt, som barn var jag världens lyckligaste, blev tonåring, blev ett psyke typ, bråkade jämt med mina föräldrar och nu har jag blivit 15, och vad jag gått igenom dom 15 senaste åren, ångrar jag ingenting av. Alla killar jag haft, alla vänner jag haft och blivit av med, alla stunder med familjen. seriöst, varför klaga? jag har ju världens bästa omgivning som får mig att le och skratta. Okej, nu kom jag in på helt fel av vad jag egentligen skulle prata om. Iallafall varit på innebandymöte innan, träffade becca med och gud vad fint hennes hår blev efter färgningen! jag vill färga mitt med, fast blondt då, you know i'm a blondie och så ska det va ;) Ska snart iväg och sola med martina har vi bestämt, mycket skönt och bli lite brun vill jag lova ;) nu sätter jag punkt här.

Kommentarer
Postat av: anna

hallåååå jag saknar digg!! :o

2010-05-30 @ 22:16:52
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0