i don't want this moment to ever end



bara för att jag har så ovanligt tråkigt så ska jag berätta typ så många typiska sanningar om mig själv som jag bara kan (: hihi

1. jag kollar på barnfilmer så fort jag är själv, och då menar ja riktigt töntiga filmer ibland hehehehe
2. jag har haft toaskräck sen 1 år tillbaks, då ja så en äcklig skräckfilm
3. jag står typ jätteofta och lyssnar på folk samtidigt som jag är i en annan värld och när dom är klara säger jag alltid "va?"
4. jag blir typ dumförklarad 24/7 av mina vänner jag umgås mest med och där går jag hem med namnet blondiee
5. jag är typ galen i att vara fri o leva livet, o göra som ja vill men ändå kan jag va helt galen i en kille
6. jag är nog den mest envisa och lättirriterade person ja träffat faktiskt, när ja blir sur på nån kan jag undvika att prata med den väldigt länge, men tillslut börjar jag asg åt det
7. jag tror ärligt jag kommer leva för evigt, för har aldrig träffat nån som skrattar så mycke som jag heheheh
8. jag är helt totallt fruktansvärt galen i grillat kött, stekt potatis å bearneisesås + kött a la mama
9. min första största kärlek var erik skulle ja tro, han förändrade mig som person fast insåg allting efteråt 
10. jag är busig som fan, vissa stör sig till o med på det hehehehehe

nu orkar jag inte mer, ska se klart filmen nu, skriver mer sanningar nån annan gång men nu vet ni lite om mig ;) + vet ni vad? jag vill verkligen ha helg nu

Kommentarer
Postat av: Tova

Erik....... Mika, vad bra allt var då! :o <3

2010-05-04 @ 17:35:48
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0