``You would not believe your eyes´´

Det bästa med fredagar är nog att man inte behöver ställa klockan sen på kvällen, eller vad säger ni? ;) Redigt skönt med helg, och gud vad fint det är när man tittar ut genom fönstret, blå himmel, rosa längst bort mot solen som det brukar va på sommaren och sedan snö på marken, gud vad mysigt verkligen! hihi. Iallfall, det jag skulle säga är att jag är glad för det är fredag idag, och ikväll ska jag tillbringa kvällen hos karro med stefan och kolla på film, mysigt måste jag säga! undra om dom inskaffat sig något mysigt, eller ouupps det ja, jag bantar ju, inget sånt för mig inte. Nu ska jag äta och klä på mig, sedan upp till karro.

Skulle egentligen till målilla ikväll, men dock går ju inte det, eftersom jag inte kunde sova hos isabell och ingen skjuts hem, redigt synd eftersom vi skulle vara några tjejer hos elin och grilla i hennes kåpa och sedan bada jacuzzi, men vi bestämde att vi skulle ta det någon annan helg med, för hör ni inte hur mysigt det låter? det vill jag egentligen inte missa, men mothinder är mothinder.
Imorgon har jag innebandymatch och sedan ska jag kanske sova hos min bög isabell eller festa i virserum med my har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska göra, men vi får se vad det blir helt enkelt♥

Slänger in en liten egobild där med ja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0