STATIONÄR DATA

Åh, vad ledsen jag blir när min bärbara inte funkar, eller den funkar.. men internet krånglar just nu, hoppas att allt är som vanligt med den efter ett tag igen! Och ursäkta min dåliga uppdatering, men jag har faktiskt inte orkat någonting denna helgen, har haft en vit helg också, är riktigt stolt ;)

Och, vet ni vad?! jag är "villkorslöst och ohjälpligt förälskad i twiligt och böckerna" för er som läst/läser första boken, känner nog igen början av den meningen eftersom den kommer från första boken ;)


Kommentarer
Postat av: Tova

Sv: DU KOMMER DÖ NÄR DU SER DEN :D

JACOB ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGG, SÅ DU LÄR DÖ AV HONOM (A)

2010-03-21 @ 21:33:46
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Tova

Haha, du lär dö när du ser filmen! Du lär dö av att Jacob är så jääääävla snygg :D:D

2010-03-21 @ 21:40:12
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0