STARS ARE FALLING ALL FOR US


Men tjena hallå på er mina söta läsare!
Hemma från skolan nu, ska lägga mig i sängen snart och läsa lite andra världskriget, sen blir det träning. gud vad bra! och min fina agnes kommer idag med :)! och vet ni vad? jag har haft typ otursdag idag, inte roligt alls, gud nej alltså inte bra.. först ramlade jag av stolen i uppehåll (klantigt, haha jo men de är mitt mellannamn så) sedan tappade jag ett ägg i golvet på hemkunskapen, därefteer så hällde jag ut vatten på hela bordet, och vet inte hur många grr jag halkat idag, vad kommer hända härnäst? gosh, nästan läskigt.. men men, ska rååplugga nu, (host haha) så hör av mig senare! tingeling

Roligt matkrig med fucking badasss på hemkunskapen med, jag har deg i håret och det har nog hon med :(! haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha :D

fy jag har skit mycket i håret! xD

älskar dig <3

2010-03-11 @ 16:10:13
URL: http://jennychriistensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0