NATTBLOGG

Ja ni, ska man säga god morgon eller godnatt? hm, för min del blir det nog godnatt, fast jag ska inte sova än, är hos min bög och vi har typ fest här, har varit massa folk här fast nu är det inte lika mycket, skönt det! börjar bli riktigt trött nu faktiskt och louise har typ däckat i isabells säng breve mig (haha, fråga inte hur hon lyckas med allt) men, nu ska jag vara lite social tror jag och antigen gå ner till dom andra eller gå in på victors rum. har iallafall varit en bra kväll med massa alkohol, en massa skratt och glatt humör bland alla, (tror jag?) hm...
men jag hör av mig imorgon, godnatt söta läsare!♥
hittade en gullig bild på isabell och erika på datorn, visst är dom söta:)?





Kommentarer
Postat av: erika

okej, den där bilden är faaail. men jaja. kvällen va bra, ni är bra ni :) <3

2010-03-07 @ 13:30:16
URL: http://erikaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0