``jag saknar dig som jag aldrig riktigt saknat nån förut´´


Är hemma från en mysig kväll med massa film, allt från skräck till tornadors och jordens undergång och humor och massa sådant. Den tillbringades med my stefan och karro, riktigt kul hade vi också, mycket skratt blev det. Men nu ska jag nog snart sova, ska upp tidigt imorgon och åka till västervik och spela innebandy, puhanameja, för att åka såå långt :(! & vet ni vad? stefan och my konstaderade att jag kanske va påväg att få diabetes, pga några anledningar dom räknade upp som stämmde in exakt på mig, och jag är seriös nu så det är ganska läskigt faktiskt, berättade för mamma och vi kanske ska kolla upp det, scary ohja!
Men nu ska jag nog sova, så jag orkar upp imorgon. Vad ska ni själva göra imorgon? ;)


Kommentarer
Postat av: anna

vilka anledningar? höhö^^

2010-03-06 @ 12:34:03
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0