I known it all the time, you're only gonna break my heart

Sitter just nu och kollar melodifestivalen med mamsi och papsi, länge sen man kom hem såhär tidigt och satte sig vid datorn och umgicks med dom, men skönt att kunna göra det ibland faktiskt. Måste bara säga en sak, vad har hänt med melodifestivalen egentligen? blir ju bara sämre och sämre för varje år som går, det var mitt favoritprogram innan, såg det jämnt, men ärligt talat första gången jag ser det detta året och rent ut sagt, så suger det riktigt mycket. men, ska nog stänga på en film snart tror jag, är så förbannat trött efter gårdagen :)!
SAKNAR MIN BÄSTA BELLIS!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0