``i am what i am, and that's all that i am´´

Sitter och kollar på bröllopsduellen med martina, och är helt slut verkligen, somnade inte förräns 6 i morse pjuuh. så var skönt att komma hem och ta en dusch och lugna ner sig måste jag säga! men, nu ska jag snart äta och sen ska jag vara med sebbe och my tror jag, ska väl kolla på film som vanligt, vi och våra filmkvällar (hoho) men nu ska jag blåsa till håret och klä på mig nått, måste rycka upp mig lite nu. men hör av mig senare hörrni:)
Slänger in lite bilder från gårdagen senare också!



Kommentarer
Postat av: anna

nu blev ja sugen på att kolla film :o:o haha ;)

2010-03-07 @ 18:24:00
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0