@ älsklingsbög/bästa väns house


ph: min älsklingsbög/bästa vän. jag som tagit kortet hihö, gullig hon är ju?

Sitter hemma hos isabell nu, vart och spelade match förut ju, gick inte så bra, förlorade med 6-3 :(! men men, käkade på donken efter, chill assåå vad gott det är! är det någon människa som får ihop hur skräpmat kan va gott? näe, det var ett undantag nu att äta det, eftersom jag försöker banta, hihi. men tror jag och isabell ska försöka fixa oss lite nu, sen blir det kanske fest ikväll, ska sova här inatt ju. kan inte bli bättre än med min bög ju! ♥ det är sjukt vad bra hon är! men skriver senare, eller så uppdaterar jag imorgon. Ha en bra lördagkväll mina söta läsare, vad ska ni göra för något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0