& plötsligt, mår jag mycket bättre? frisk, jo det är jag faktiskt


sitter i sängen och väntar på att det ska bli lite käk, har ju fått välja vad vi ska äta eftersom jag fyller år,
ett stort + på det! så det blir helt enkelt kött och potatisgratäng och bearneise sås, min personliga favorit!
och tänk sen i sommaren? bara chilla vid stranden, grilla med vänner, och festa utomhus.
jag saknar festerna vi hade i kafeberget sommaren som var, det var tider det! hela galna virserumsgänget,
och sommaren -10 ska bli så sjukt mycket bättre! sitter och lyssnar på bonnen karlssons spellista på spotify nu,
hennes lista är ett stort +, vill ni ha den så får ni fråga lisa själva på
www.liiisaaann.blogg.se

nu ska jag nog dra på mig ett par mjukisbrallor, vill ni veta en rolig sak?
jag har både isabells tröja och hennes mjukisbyxor på mig nu, så otroligt sköna är dom!
hade tänkt lägga ut en bild på ett, men hittar inte sladden nu, så den bilden kommer senare ikväll
på min dagens outfit, hehe, hoppas ni har en bra dag! min födelsedag har faktiskt varit sjukt bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0