"Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen, jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen"

ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? du tror jag håller koll på det?
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2 gångar
vad tycker du om kärlek? både de bästa och de värsta
när kramade du någon sist? jenny förut, när hon tröstade mig
kramade du någon speciell person? jenny är inte bara speciell, hon ä & kommer alltid vara min fina lillasyster!
har du svårt för att bli kär? sådäärr, men när jag väl blir kär, är jag fast.
när kysste/hånglade du med någon sist? lördags i think
ångrar du det? Nej, verkligen inte!
när fick du senast en komplimang? hm, idag
har du hånglat med någon av samma kön? Hahah, en ren klassiker, vem har inte?

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? Nej, tack å lov för de
playat? Jaaaaaaa kanske dee-e
hånglat med någon riktigt ful? Jaa, tyvärr, kräktes nästan efteer
hånglat med fler än 50 pers? Slutade räkna för länge sen döh
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Neheee, de menar du inte
gjort något riktigt dumt? Jaa, blondin vafan? vad hade du förväntat dig?
gjort något du verkligen ångrar? Jo, man har ju de
åkt ambulans? Nehedu, inte än så läänge
gjort något olagligt? Hahah, va tror ni?
blivit polisanmäld? Nääh
slagit ner någon? Syster? kommer inte på någon annan nu
skämts över dig själv? Aldrig, alltid stolt
tar du droger? Nääh, gud nej
vilka kläder sover du i? Trosor och t-shirt ftw
vad hatar du verkligen? Falska människor och när saker inte blir som jag vill
har du varit kär i någon du inte haft chans på? Kanske de
vill du ha barn? Jaaa, men inte än

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? De minns väl inte jag?
såg dig gråta? Fanny jenny sabbe & irree
fick dig att gråta? Hm, can't tell you
du delade en cigg med? Frida
du gick på bio med? Jenny



Fullständigt namn? -  Mikaela gunnar
Vart bor du? - Virserum
Bor tillsammans med? - Fader, moder, syster, broder (marcus)
Husdjur? - Jocke
När är du född? - 10 januari
När ska du sova ikväll? - Det vet jag inte nu
Duschat idag? - Hm, igårkväll
Pussat någon idag? - Becca pussade mig i huvudet om det räknas och jenny på kinden
Vad har du ätit? - Skolmat, annars inget, inte kunnat
Dagens klädsel? - Mjukis, t-shirt och kofta
Dagens bästa? - Fanny
Dagens roligaste? - Jenny i skolan tror jaai
Har du många vänner? - Man kan inte ha för många och jag har dom absolut bästa
Hur många har du kysst? - Räknar inte
Vem kramade du senast? - Simon
Hur många har varit otrogna mot dig? - 1 tror jaii
Har du pojk-/flickvän? - Neej, men önskar jag hade en person
Vem pratade du med i telefon senast? - Marcus igår
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Isabell skrev "vad gör du?:D<3"




HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - Saaaknar någon nuuu, väldigt mycket ;<
Ångrat något? - Allaa ångrar något, right?
Ljugit? - Hum, en vit lögn isåfall
Svikit någon? - Hoppas jag inte
Haft sex? - Haha, näh det tror jag inte
Gråtit? - Jaa, senast nysss
Skrattat? - Jaaaa
Slagits? Har jag väl

SEX FRÅGOR

Den äldsta du haft sex med? - Ehum
Den yngsta? - 16?
När förlorade du din oskuld? - När jag va 13
Hur många har du haft sex med? - Ehum, 4 i think?
Vem hade du senast sex med? - Hahaha, inget vi tar här okej
Har du haft sex med samma kön? - Nehe du
Skulle du kunna tänka dig att ha sex med samma kön? - Nejtack, haha
Hur många olika ställningar har du kört? -  Haha don't know
Har du haft sex på fyllan? - Haha jaopp
Har du ångrat att du haft sex med någon? - Jaa
Skulle du vilja ha sex med en kändis? - En dröm föfan
Ser du sex som en "stor" grej? - Vadå stor grej?
Har du varit gravid? - Nehedu
Har du trott att du varit gravid någon gång? - Haha, bara 1 gång
Kört oskyddat? - Haha aoh
Sugit av någon? - Ja
Slickat någon? - Haha nej
Haft sex med någon du inte varit kär i? - Ja
Tagit betalt eller betalt någon? - Haha nehedu

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Frida, fanny?
vem är den roligaste av dina vänner? - Frida, becca?
vem är snyggast av dina vänner? - Isabell är en snyggfis
vem är den du helst har filmkväll med?- Fanny helt klart :)
vem av dina vänner är mest "evil"? - Ehum, bra fråga

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -  Martina
Vem ringde du senast? - Ingen aning
Vem sms:a till dig senast? - Simon
Vem sms:a du till senast? - Simon
KÄRLEK
Är du kär just nu? - Tyvärr är jag väl det
Har du kysst någon idag? - Haha nepp
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Näe tror jag inte?
Har du ett förhållande? - Nej, the boy i want is taken
När går gränsen vid otrohet? - Ha sex tror jag
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Vet inte varför jag va de, de bara hände
Är du romantisk? - Jaa, ni skulle bara veta(a)!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Haha det vet jag inte?
Är du svårflörtad? Haha neh, ibland, ibland inte
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Japp
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - De minns jag inte? men de första seriösa va erik
Hur länge höll det? - Don't remember (erik 3 månader)
Har du lekt med någons känslor? - Maybee
Hur länge var ditt kortaste? Vet inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha, dum i huvudet?
Är du en bra pojk/flickvän? - Ao, de tror jag
Hur många har du varit kär i iår? - detta året? en gång bara och den är nu
Vem sov du senast bredvid ? - Neh, det minns jag inte.. eller låg breve simon, men vi sov inte, haha
När fick du din första kyss? - Jag vet inte, 10 kanske?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Haha nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?- Både och tror jag?


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: :D

Planer inför helgen? :)

2010-01-28 @ 06:15:47
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0