"Ja, jag har kul"

Ta fram din mobil.
Vem ringde du till senast? Louise
Vem ringde senast dig? Mamma
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS? ”kommer du?”
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS? Pontus
Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS? ”pappa har ju vakt så han måste ju ha bil så han får nog åka”
Vad står det i ditt 6:e skickade sms? ”ah, ni är på två helt olika sätt”
Har du några utkast? japp
Vad är ditt rekord i snake? vet inte, har inte det på min mobil, brukar spela det på mammas ibland 

Vem ringde dig näst senast? Jenny
Vad står det i dina påminnelser? inget?

MSN;
Hur många har du online? 38
Vad heter du på msn? mikaela
Vem är snyggast på din msn som är online? vet inte
Vem är töntigast på hela din msn? Hm haha
Vem skrev du senast till? Daniel

 MOBIL;
Hur många kontakter har du? 330 kontakter
Vad står det på ditt senast sms? ska jag nog inte skriva här
Vad är ditt mobil nummer? Vill ni allt veta va?
Vad har du för mobil kort? telenor
Vilket språk är det på din mobil? Svenska förmodligen ?


DIG;
Hur gammal är du? Fyller 15 på söndag
Lång eller kort? Kort, eller mellan typ, där någonstans
Brunett eller blondin? Blondin ftw
Är du singel? mm
Gillar du någon? Kanske jag gör

 

JA/NEJ;
Kär: /:
hungrig: nepp, inte så värst
snackar på msn: ja
har druckit något på den sista timme: Ja, cola
smsat så du har fått ont i tummarna: Ja
ringt någon och sagt att du har känslor för han/hon: ja, fast jag va inte nykter då
kan annat språk än svenska: Ja
sagt till någon som du inte känner att han/hon är ful: Ja
Nån på din msn som är as kaxig: Ja
Kan du hans/hennes namn: Ja
älskar du din mamma: dummaste frågan? Så in i helvetes JAAA att jag gör
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Näähe, för de va på metro, vet inte ens vem de var
Har du sett din bästa vän gråta? Ja, de är klart
Vilka vitaminer åt du när du va liten? jag vene
Vad åt du senast? Go och glad Kexchoklad
Har du fått någon komplimang idag? Ja, det tror jag nog
Är du polare med grannarna? Yes
Vilka språk talar din mamma? Svenska, tyska, franska, sen vet jag inte?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Halv 4 typ nånting
Har du äggat ngn? HAHAH kanske jag har?
Har du täckt någons hus med toalettpapper:
Suger det här? Nepp, men jag har tråkigt såe
Har du varit på stranden? klart
Minns du din/dina musiklärares namn? Ne? Borde jag det?
Hur bra är din syn? Bra?
Har du varit på ett party? Men förmodligen
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? herreegud nej :O
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Haha, skulle bara garva eftersom jag inte har någon bror?
Har du varit utomlands? men ja
Har du sett din bästa vän naken? Hahahahaha, becca? Ah det tror jag
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? orka
Var är dina syskon just nu? På hennes rum, ”sjuk”
Vad var den senaste drömmen du minns? Hahah, får ni inte veta
Vilken tid gick du upp i morse? Halv 10
Vad ska du göra i helgen? ingen aning än, åka skidor, maybe fest?
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? men det står där uppe ju?
När va du riktigt sjuk senast? riktigt sjuk? vene
Vem är den senaste kändisen du tog på? Hm, rebecca johansson, hon är en stjärna :D
Vad finns i din bakficka? har ingen bakficka
Har du färglinser? nope
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov :p
Vad är det första du gör på morgonen? Typ, somnar om?
Vad ska du göra efter det här? ätaaa
hade du en bra kväll igår? Ah för fan
favorit dryck på morgonen? oboy
när brukar du gå och lägga dig? Olika?
är du blyg? Haha skulle inte tro det
tror du på kärlek vid första ögonkastet? jaa!
har du spytt offentligt? ja
vad skulle du göra om du vore en tjej/kille för en dag? Haha, säger bara såhär ;)
är du nöjd med ditt liv? Jadå, jag är happy
kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? jag vet inte
är du bortskämd? Ah det har jag hört ett antal grr, så tror så
du heter: Mikaela
smeknamn: mika, miklis, gunte, gunnar, mikkis m.m
låt just nu: henok achido – high on life (when the drugs dont work no more)
vem behöver du mest just nu? (a)
vad tror folk om dig? Hahah, ja va tror dom inte om mig
stämmer det? vene
vad får du oftast komplimanger för? Fint hår, snygg osv, men vetifan om jag håller med om allt
vad säger du för att imponera på någon? ;) lägger på charmen och bara är mig själv förfan
hur imponerar man på dig? Rolig och glad, lycklig!
brukar du skratta för dig själv? hahah oh ja
vart bor du? Men dah? I mitt slott? Dansö ftw ;)
trivs du där? Om jag gör
äger du några converse? 5 par tror jag
festar du mycket? Hahah. Får höra det hela tiden, så antar det
sprit, cider, vin eller öl? allt
har du haft sex idag? nej
nästa mål i ditt liv? vet inte?
hur svarar du i telefonen? Typ hej ?
vem ringde du senaste? Men skrev jag ju däruppe?
antal timmar sömn inatt? räknar inte
sov du ensam? yes
tycker du om din pappa? ahrå
brukar du komma i tid? Ah oftast
när blev du fotad senast? today
hur känner du dig idag? Trött och go och glaa’
vanligaste färg på dina kläder? Hahah, men orka färgerna, bara kläderna är snygga, så duger dom ju och sköna ofc

är du smart? smartast? hehe..
är du aktiv i skolan? Aktiv? Snarare slö
vad saknar du? .....
Är du i ett förhållande? nej
Hur långt var ditt längsta förhållande? 3 månader med erik var det nog
Vad heter den du är/senast var i förhållande med? erik
Hatar du ditt ex? nejnej, erik och jag är vänner
Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Mm, men de va ett bra tag sen
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Jo jag har ju det
Vad är DU mest för lesbier eller bögar? inget :)
Är du en av dom? NEEEEEEEJ

Har du blivit sårad? kan man säga :(
Är du en bra partner? Hur ska jag veta?
Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? många hahah, ni vill inte veta
Har du någon beundrare? Har jag väl
Har du varit kär i flera samtidigt? ne
Har du sårat någon allvarligt? Kanske jag har
När du vill ha någon, vad gör du? Kämpar för att få den
Bästa raggningsrepliken? jag ger komplimanger
Hur skulle den perfekta dejten se ut? ahdu, spelar ingen roll hur den är, bara killen är sig själv så
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Typ pappa
Är du gift i framtiden? det får jag väl se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0