I swear this time i mean it



Kör en gammal repris på bild, jag fanny jenny sabbe och erika tränade ju 6-8 åringar först ikväll,
faktiskt riktigt kul. jag minns när vårat lag började när vi va sådär små, fast vi var nog 10, när vi började, men jag menar tänk att jag spelat sen jag var 10? att jag också varit en av dom, ibland saknar man barndomens dagar, allt var så lätt, det fanns inga problem, inga bekymmer, det värsta som kunde hända var väl att man körde omkull med cyklen, skärde upp knäet och började gråta. jag lovar er, ta vara på varenda stund i livet, du lever bara en gång, livet går inte i repris. Jag kanske inte mår som bäst jämt, men jag lovar er jag kan ligga raklång på golvet och skratta av glädje och lycka, jag har dom bästa föräldrarna, dom bästa vännerna man kan hitta, den finaste systern i världen. Idag på konfirmation, hade vi en liten sak, med alla pärlor nånting, minns inte vad de hette. men på en pärla, skulle man göra en uppgift, då stod de sådär "öppna lådan här, och kolla på det vackraste som finns i livet" så öppnar man lådan, där ligger de en spegel, så man ser sig själv, sånt där gör mig verkligen glad, glädjetårar alltså. I julklapp fick jag ett armband av syster, många vet redan om det och vet vad de står på, för jag har de typ jämt, men det står såhär "forever in my thougts because you are my sister, forever in my thoughts because you are my friend, a sister is blessing" är inte det hur gulligt som helst? jag blev helt tårögd när jag fick det. Okej, jag kanske inte är den bästa jämt, det har funnits gånger då jag svikit min nära, sårat folk så sjukt mycket. men de är sånt man ångrar i längden. Okej, nu kom jag in på massa annat än vad jag skulle säga, men här har ni mina tankar iallafall:)
Det jag skulle säga iallafall var, avatar var så sjukt bra, och "ta vara på varje stund du får i livet, ingenting varar förevigt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0