don't let me stop you from what you wanna do




det blev tjejerna ikväll, & eftersom det är lördag, hade vi temat porrig, hah, nä jag skojar bara,
men det blev en ganska porrig kväll trots allt, började med att dom kom hit, vi beställde pizza,
vi var ensamma hemma, så vi satt i köket och snackade en massa porr och skit, och bara käkade
pizza, mysigt det med, men haha, allt det porriga? näe, allt va inte så mysigt så att säga.
sedan skulle vi kolla film, då sprang vi över till grannen och lånade massa filmer, bland annat,
"young people fucking", nästan som en porrfilm ju? så vi kallade det för porrfilm, haha, alla var så inne i filmen också, så det var fult alltså. sedan efter det, stängde vi på en skräckis, men han knappt börja se den, för då kom ju fridas pappa och skulle hämta dom, eller han kom inte direkt. jag gick till mina föräldrar, för dom var hos grannarna, och frida sia o fanny hade tydligen varit en aning rädda utanför mitt hus, hört och sett nått i skogen, jovisst, töntiga dom är, haha! aja, kom nyss hem, nu sitter jag här. imorgon blir det upp till 11, till kyrkan, konfa alltså? fy vad trögt det är, sen blir det antigen backen eller becca, det märks imorgon.
men nu ska jag snart sova, godnatt mina söta läsare, kommentera får ni också börja göra:)

metro den femte, ska man gå? är det någon av er som ska gå? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

test

2010-01-08 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0