back to school



Ursäkta, för att jag inte skrev mer igår, men det blev en myskväll med syrran framför massa film, rattatouille och aquamarine osv, gamla klassiker :) mysmys var iallafall!
idag var det "back to school" som gällde, och de va jag inte pepp för jag kan lova, fast isabell gör min dag mycket roligare, nytt schema har vi med, bättre än det gamla kan jag lova, fast tråkigt nog har inte jag och isabell matte tillsammans längre.. Aja, ska kolla vidare på en film som jag nyss satte på, hoppas ni haft en bra!
besöksrekord på bloggen med, woho

Kommentarer
Postat av: lisa

svar: Haha, javeeeet :D. helt sjukt snygg!



hiho, ser en snygging där på bilden. (a)

2010-01-12 @ 17:52:51
URL: http://liiisaaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0