Nyrenoverat



Som ni kanske ser och märker, har jag gjort om ganska mycket på min blogg, nå va tycker ni? har nog suttit i säkert en och en halvtimma snart och fixat med bloggen, men nöjd blev jag nu till slut.. Eller, vad tycker ni? blev det för klottrigt, för mycket bilder? Hm, ska nog fila lite mer på det ikväll, om jag orkar.

Och, en sak till.. min pappa fyller år idag, så ska fira honom idag! ♥
Sen blir det nog hyra film, och ligga framför den hela kvällen, med massa godis och snacks. Känns sjukt att gå tillbaks till skolan imorgon, tänk att hela sportlovet är slut nu, det gillas inte! ett stort minus, jag skulle gärna ha en veckas sportlov till, det skulle bara göra mig väl, he-he
Jag hör av mig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0