"Men nu har du faktiskt ångrat dig, du kommer tillbaka med kärlek till mig.."


Nu, ska jag dra till sporthallen och träna småtingarna, sen blir det plugg.
har i stort sett inget att säga idag, förutom en massa läxor och prov denna vecka, skönt med sportlov just nu
och kärlek är såhär (n) just nu, och jag måste banta, så det ska jag göra nu har jag bestämt mig för, tyck dock vad ni vill, jag bryr mig inte. iallafall, nu har jag inte tid längre, så nu sätter jag punkt här. puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Tova

Sv: Hm... jo jag älskar också våran skola och 8c :D:D:D:D:D

2010-02-18 @ 18:31:51
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0