"Försök inte gömma dig, för verkligheten hinner ifatt"


..sitter me en ansiktskräm på nu, skönt är det faktiskt, avslappnande också vill jag lova serni, något ni borde prova och jag har dock inte recept att ge ut, för jag gör dom efter egen tanke och fantasi, men de funkar trots allt. vid 10 över ska jag skölja bort det, men de är så avslappnande, så kvart över kan duga tycker jag. efter det ska jag stänga på en film och lägga mig i sängen med en bunke vindruvor, mums min kväll är gjord som sagt. men va för film, hm har ni några filmtips kanske?
duschade förut med, tog extra mycket silverschampoo i det långa och hade i det i typ 5 minuter eller nått, får se om resultatet blir bra sen när jag blåst det, hm lockigt eller rakt imorgon?
nä nu sätter jag punkt här, 2 prov denna veckan och tre nästa vecka med, ingen vila för mig här inte.
om man skulle köra på lite feeest snart, börjar bli lite sugen påt, på sportlovet blir de en massa iaf ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0