"Du får inte ge upp utan en kamp, nej du kan inte vända så fort vägen blitt brant"

Ledsen att jag inte skrev igår, men låg i sängen hela dagen och kollade film, så trött har jag nog inte varit på länge, frida sov här i lördags, kom hem halv 4 på natten från hultsfred, då var vi trötta vill jag lova.
men det var en rolig kväll iallafall måste jag säga, efter alla omständigheter, så slutade det riktigt roligt.
Idag var jag och isabell i hultsfred och hälsade på, va med jennifer på några lektioner, hm..

Nu, blir det lite plugg och datorn, sen ikväll blir det en sväng till my, annars bara ta de lugnt hemma tror jag.
Visst är jag cool i marcus keps när jag pluggar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0