See, i don't know why i like you so much

Ursäkta min dåliga uppdatering, men som ni vet så har jag ju ett liv utanför bloggen också ;) Skola idag, slutade vid 12, erkänn sjukt härligt ju? ;) sen nu ikväll åkte jag och karro moped till vetlanda, och nej vi har aldrig sagt att vi är normala, för vem fan är idioten som åker till vetlanda på moped för att köpa en glass på donken, ja tack vi är tröga, men rolig hade vi iallfall kan jag lova, "elleeen, är du ellen" osv, "får jag köra mopeden" "åt helvete heller" hahah, ja "man måste ju faktiskt ha lite skoj annars är det inget kul" mitt favvocitat, mums ;)

Nu, ska jag göra milkshake och sen kolla film & plugga lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0