if only you



Ursäkta min dåliga uppdatering, jenny kom och sa igår "varför skriver du aldrig på din blogg längre? finns ju inget att läsa nu" så då tänkte jag att jag skulle bättra mig lite nu, så alla blir glada ;) sitter iallfall i skolan just nu, idag är det valborg och jag vet ärligt inte vad jag ska göra, blähäh ;) kanske ska ta det lugnt idag, eftersom jag ska festa imorgon istället typ? ah, så kanske det får bli mwihih, ska beställa en mobil idag med, jaaaaa äntligen ;)

Nu, ska jag kila för börjar om 10 min, btw. jag funderar kanske på att gå på njudungsgymnasiet sen, var där på öppet hus igår för martinas skull och vi får se hur det blir sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0