i wanna know what love is, and i want you to show me



universiums finaste och bästaste vänner kommer alltid vara frida och fanny enligt mig, hur mycket vi än bråkar ibland, så kommer det alltid vara ni som lyser upp min dag med lycka och skratt, det kommer alltid vara er jag går först till när jag bara vill gråta ut i någons armar, det är er jag alltid går först till när jag behöver något som kallas äkta vänner, för det vet jag att ni alltid är, mina äkta bästa vänner, jag vill aldrig vara utan er, vi ska fan dö tillsammans, jag älskar er mer än jag någonsin kan beskriva med ord, ni är guldvärda i mina ögon, alltid vi tre♥♥

Kommentarer
Postat av: fanny

naaaw.. hjärtat.

du vet exakt vad du betyder för mig!

2010-04-22 @ 20:56:12
URL: http://fanuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0