{det kallas att ha tråkigt}

Lovar du att vara ärlig?  Japp

Du heter:  mikaela

Smeknamn:  mika, gunte, gunnar, mikkis
Låt just nu: evacuate the dancefloor

Beroende av:
mig själv
Vem behöver du mest just nu?
typ frida och fanny

Vad får du oftast komplimanger för? här kan vi inte vara ärliga
Hur imponerar man på dig? genom att vara sig själv och go å glaa
Brukar du skratta för dig själv? ja, alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "varför svarar du inte?:("

Vart bor du?
Virserum, dansö
Trivs du där?
självfallet :>

Äger du några Converse?
japp, råsa

Sprit, cider, vin eller öl? allt går an ;)
Brukar du bli för full? Ibland händer det väll

Vad har du för mobiloperatör?
 Telenor
Har du haft sex idag? neppnepp
Nästa mål i ditt liv: har ingaa mål, tar dagen som den kommer
Hur svarar du i mobilen? "ah, hallå?" eller typ "tjenaree"
Vem ringde du senast?  sebbe

Antal timmar sömn inatt? räknar inte hur länge jag sover, haha?
Sov du ensam? ja, illaaa ju :<

Tycker du om din pappa?
ja, som fan
Brukar du komma i tid? mjaaaa
När mår du bra? när jag är glad
När blev du fotad senast? igår


Är du smart?
 bara förnamnet ;)
Är du aktiv i skolan?  det är jag faktiskt, oftast iaf
Vad saknar du? kärleken sometimes
Hade du en bra kväll igår? jag har det alltid bra
Favoritdryck på morgonen? oboy eller milkshake
När brukar du gå och lägga dig? olika
Är du blyg? aldrig

Sysslar du med någon idrott? innebandy
Vill du hellre ha mail än brev? bryr mig inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jarrå
Hur mkt behövs det för att du ska bli full? eh, don't know
Vad är det mest pinsama/sjuka du har gjort på fyllan? inget svar på frågan
Är du nöjd med ditt liv? ja det är jag
Är du bortskämd?
 ja vet inte 
Vad gör du imorgon? festar
 
Bästa känslan? att vara lycklig, glad, förälskad och ha roligt
Värsta känslan?  mja, bli övergiven lämnad av nån man tycker om oså


Kommentarer
Postat av: sandra

sv ;tss tack mikaela:)

2010-04-08 @ 22:47:28
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0