tänk vad mycket ett leende kan dölja



ojojoj, vad denna helgen har varit bra, vad lätt livet blir när man bara lever det och har kul med sin allra finaste vänner! ni två och my har verkligen förgyllt min helg, gud vad bra ni är!
i fredags festade vi hos jesper en stund, sen gick vi till becca, stort drag där, det äre alltid.
och igår så var vi här och festade, riktigt lyckat har helgen varit, och nästa ska bli minst lika bra vill jag lova!
spelade match idag mot svala, förlust med 8-2, men vad gör det om hundra år? svala är mycket bättre än oss, tyckte vi spelade bra i stort sett ändå, efter det stannade jag och jenny och kollade på svalas damer, som möte västervik, förlust för dom också, men minns inte med hur mycket 0-4 eller nånting sånt tror jag det var.
skönt att vara hemma nu iallafall
, ida och becca var nyss här, snackade lite och becca hämtade sin plattång, trevligt trevligt. nu ska jag sitta här en stund och sen lägga mig i sängen och kolla film, sånt gillar vi!

hoppas ni alla har haft en bra dag, imorgon får jag träffa min bellis! längtar ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0