man måste ha lite kul, annars är det inget skoj

10 sanningar om mig själv

  • jag bara älskar att skratta och ha kul, finns inget bättre
  • jag är inte typen som tar order från folk, och gör som dom säger
  • jag bryr mig inte heller om vad andra tycker, utan kör mitt egna race
  • jag har en sjukt bra bästa vän, som accepterar mig för den jag är, rebecca johansson heter hon, oslagbar kvinna det där ska ni veta, ni kommer aldrig någonsin kunna jämföra er med henne! stjärnan själv
  • jag har äkta småländsk dialekt, jag kan inte säga r
  • jag bråkar ofta med folk som stör mig
  • jag är kass på att sjunga, men gör det alltid ändå hur mycket folk än klagar
  • jag kan driva folk till vansinne om jag vill
  • festa är nästan livet för mig, gör det nästan varje helg
  • jag är envis som en groda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0