jag saknar min bögbellis!



hahah, jag minns i vintras, när vi skulle till skidbacken, så hade vi kommit på bögmikkis och bögbellis, och satt i bilen och berättade det för min mamma och massa, haha! vilka tider.
skola imorgon, usch, jag vill ha mer helg! men får träffa min gaay, yeeey

biologiprov på tisdag, fybubblan, kommer gå åt pipsvängen.. (har en svag känsla av att lisa karlsson kommer tycka den meningen va werd och garva åt den xd) haha

nu yrar jag bara för att jag är så trött, så ska nog kolla film
take care

Kommentarer
Postat av: bellan

haha bäst var de! :D

och sen i skidbacken när du jag och sandra körde omkull när vi åkte tåget tillsammans! HAHAHA.

<3

2009-12-01 @ 17:20:27
URL: http://iisaabells.blogg.se/
Postat av: mikaela

hahahahhaha jo, fan va bäst det va:D

hahahahhahahaha just det, du kände inte din kind, fan va kul det va ;) glömmer jag aldrig :o

<3

2009-12-01 @ 20:40:05
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0