hold me, tell me everthing's okey..



jag vet vad ni tänker, men alltså snälla fråga inte, becca och jag asssååå, vi har aldrig påstått att vi är normala, för det är vi inte. iallafall tränade förut, slutade i omklädningsrummet såhär med becca springades med en kamera efter mig? okeeyokey, tro va ni vill, men hon är porrig
gick hem till becca efter, alltid lika kul med henne, hon är bäst i test! inget slår henne
aja, nog pratat om min och beccas värld, den lär ni ändå få höra om varje dag ;)

nu ska jag snart lägga mig i sängen och käka lite chips och plugga lite, måste bli godkänd i allt ju
ihelgen blire fest med världens bästa! wieee
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0