ey, trodde jag hade koll, trodde jag kände dig



sitter i biblioteket med isabell just nu, hon ska mata sina förbannade fiskar ni vet? ;)
hon är som hon är och går inte att ändra på, och jag älskar henne precis som hon är.
snart ska vi ha engelska, usch va tråkigt ;< men bellan förgyller min dag!
ska även va med på idrotten idag, känns behövligt. inte varit med på 4 grr, dåligt av mig
efter skolan blire konfa, var ett tag sen nu.. skönt att slippa det egentligen, men mackorna är så goda där och vi har så kul tillsammans där. sen ikväll blir det kanske becca, vad vet jag? men hoppas på det iallafall och sen blir det lite plugg med, matteprov imorron ju.. får se hur det går

på fredag ska våran klass ta grissprutan? isabells kommentar "vi kommer ju iallafall inte bli grisar"
trög hon är, haha. vilka är det som ska ta den då? jag ska, men vetifan om jag vågar, usch

ha en fortsatt bra dag, för de ska jag ha:)!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hhahahahaha, Isabell alltså xD

Vilken stjärna ;D

2009-11-28 @ 17:48:51
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: jag och ingen annan

hahahahhaha, jo hon är en stjärna hon :D

2009-11-29 @ 21:05:25
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0