ey, do you know how much i really miss you?



okeey, ni anar inte hur mycket jag saknar min syster! tänk att en dag kommer hon och jag inte bo i samma hus längre, då kommer hon nog bo i en storstad nånstans och tjäna fetta pengar, bo i en snygg villa med marcus och ha tre barn eller nått, och så kommer jag sitta nån helt annanstans, tänk att en dag måste jag faktiskt klara mig själv, ett liv utan min syster, nä det går bara inte att föreställa sig, tänk att inte ha den där personen som är en del av sig själv att alltid prata med, och liksom ställa upp ännu mer än alla andra, den man känner som mest och har roligast med, alla slagsmål och bråk, allt liksom... vem ska jag prata med nu, vem ska jag slå nu? snällaaa, kom hem snart ;< jag vill ha dig här, inte 130mil bort i nån jävla storstad!
jag älskar dig i ur och skur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0