bärbar data till julklapp, är ju ett måste! någon som har nått förslag på nån?




åh, jag är så trött på den stabila! så nu önskar jag mig en bärbar data i julklapp, tänk att bara ligga i sängen med datan och chilla en hel dag, jo tack, jag ska ha en bärbar data i julklapp vill jag lova er. nån som har förslag på nån bra bärbar data? kollar runt lite med mamsi just nu, men hon är ju inte precis teknisk av sig
får be frida om hjälp sen att hitta nån bra, hon är bra på sånt, i know that

senare ska jag kolla film, käka godis och dricka julmust, va nyss och köpte det och hyrde, jag är som jag är
ska även plugga lite, behövligt känns det som, även om jag gör det typ hela tiden
men ni vet hur jag är, isabell kallar mig "pluggis", men det kan jag inte direkt påstå, eftersom jag ofta blir ovän med lärare så, men dom är ju totalt cp, okey nu ska jag inte tjata mer om det

puss&kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0