...baby, you're all that i want




det är tisdag eftermiddag, kemiprovet gick väl sådär måste jag erkänna,
men får jag g iallafall så är jag nöjd, nu ska jag snart dra iväg på träning, känns inte kul längre,
jag vill sluta, jag känner inte för att gå till träningarna längre, känns inte som jag har tid för det längre, men men vi får se hur det blir med saken. innebandy har ju i stort sett varit mitt liv sen jag var 10 år gammal ungefär, så vet inte om jag skulle klara mig utan det. men vi får se så att säga. har prov på torsdag och tisdag, så måste plugga extra mycket denna veckan, får se hur det går

just nu sitter jag och längtar till helg, men hinner inte mer nu. skriver senare
ska träna och sen leka med världens bästa, ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0