dan före dopparedan


dålig update, jo jag vet, sorry. klätt julgranen idag, och slått in dom sista julklapparna.
jenny sov här inatt, fest igår typ, jo fy vad gutt att skolan slutat. julafton imorgon och nyår om en vecka (b)
julspexet igår med, jag och isabell var programledare och blev härmade som fjortisar av hampus och simon, haha, det var faktiskt lite underhållande, men pinsamt också! nå, vad tyckte ni var bäst på spexet?

nu ska jag nog sätta mig framför tv;n och kolla film eller nått sådant. snart kommer moster med:)
blir nog att slagga tidigt idag, så det blir julafton. ser fram emot det nu faktiskt, inte brytt mig så mycket innan, men men ni vet hur jag är. skriver senare, bye


tre sjukt bra tjejer dehär, kärlek till dom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0