då var julafton över då


god jul mina kära läsare, julafton är över nu. fick ni det ni önskade er eller :) ?
jag har iallafall inte fått mina julklappar än, eller jo bara 300 kr. dom går till dricka på nyår tror jag, hah, vadå slänga bort pengarna? fast vi får se hur det blir. jag ska få alla mina julklappar imorgon och jag hoppas verkligen på en bärbar data, för då skulle jag bli mycket mer aktiv här också och de vill ni va
men nu ska jag sova, blir en stressig dag imorgon som jag fattat det iaf.

snart nyår också, kommer bli bäst med isabell elin och louise. och på tisdag öppnar backen, då blire brädan med lisafisa johansson :) ses vi där eller? ha en bra julhelg iaf, vet inte om jag lär skriva så mycke här ihelgen. men ta hand om er, så hörs vi när vi hörs, puss&kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0