baby, i'm your biggest fan, i follow you until you love me





finfinadu, saknaden efter dig är enormt stor ♥

okej, min dag har i stort sett varit stressig, men ändå bra, för isabell förgyller min dag! haha, matten va bäst med dig, tror aldrig jag skrattat så mycket, fyfan vi satt ju och halft grät, du är för bra du!
följde med becca hem efter skolan, tog sällskap med ricky, ni är sjuka, har jag någonsin berättat det? haha
vi kollade film, eller började kolla iallafall, skräckis, drog hem typ i mitten av det
mamma gjorde pannkakor till mig, sen gick vi över till familjen lundberg, kollade film med jessica, sen snackade jag lite med kristoffer när han kom.
nu är jag hemma, och har duschat oså. ska snart dra mig till rummet, platta håret och läsa lite läxor.
hoppas ni haft en bra dag:)!


jag vill ha helg nu ;<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0