truth is everyone's going to hurt you, you just gotta find the one worth suffering for



Ni får förlåta mig för att jag inte har skrivit på ett tag, men har verkligen inte haft tid på ett tag nu. Det är så mycket i skolan just nu. Igår kollade jag och sebbe på mysteriet på greveholm med chips och dipp, jag älskar verkligen mysteriet på greveholm. Så mysig julkalender. Om den ändå kunde gå varje år, antar det gör mig till en tönt att jag är så galen i den julkalendern? Har varit i backen hela dagen med Amanda och åkt snowboard.

Just nu kollar jag på solsidan, kan inte bli bättre. Däremot så är det skola imorgon igen, inte lika kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0