kick ass


10 FAVORITER

Färg:
har alltid fallit mest för grönt, bara för att
Mat: kina jue
Artist: Finns tusen av dom, men håkan hellström och daniel adamas-ray är två av alla favoriter
Band: Har inga sådana superfavoriter bland band, men någon är väl kent
Film: har alltid och kommer alltid vara en harry potter-tönt
Bok: Harry potter och dödsrelikerna
Sport: Innebandy är min passion inom sporter
Årstid: Sommar med stort S
Veckodag: Lördag
Glassmak: Sandwish eller Daim
Tid på dygnet: Men alltså… jag gillar alla tider på dygnet.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Skapligt
Smak: Cola
Kläder: Jeans och tröja
Bakgrund: En bild på mig och Amanda ifrån backen, saknar henne
Nagellack: inget
Tid: 18:19
Omgivning: Nybränd film och mobilen breve mig
Irritationsobjekt: Gymnasievalet

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Ja
Brutit mot lagen: Hm? njeaae.
Blivit arresterad: nepp
Badat naken: ohja
Varit med på TV: minns inte
Kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Becca är en, är inte typen som litar på folk, bara endel
Du tycker om: Tycker om allt för många för att bara kunna säga en
Du inte gillar: Stora läskiga hundar, falska människor och ingen aning  

2 VAL
Kaffe eller te:
Usch, inget helst
Vår eller höst: Vår. 

1 ÖNSKAN: Att alltid få ha min familj vid min sida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0