Nothing makes me more happier than you do

Myskväll med familjen ikväll, hade trerättersmiddag eller som mamma kallade det "dagenförenyårsmiddag". Eftersom vi oftast inte firar nytt år tillsammans längre, så har vi tydligen infört en ny tradition med tre rätters middag dagen innan. Men mysigt var det ;)




Till förrätt blev det hummer, som var hur gott som helst.





Och till varmrätt blev det mediumstekt oxfile med stekt potatis, kantareller och bearneisås, hur gott som helst var även det. Mamma är verkligen hur duktigt som helst på att laga mat ;)




Och till efterrätt blev chokladpannacotta med hallon till, det var hur gott som helst. Rekommenderar jag verkligen till er att prova, för den va hur god som helst och väldigt mättande måste jag säga.




Avslutar dagen med två mysbilder på mig själv i Martinas mysiga tjocktröja. Imorgon är det nyår och ifall jag inte hinner slänga in ett inlägg imorgon, så önskar jag er ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0